Twórcy Company of Heroes 2: płatne DLC pomogą nam wspierać grę przez lata

Company of Heroes 2 zostało tak zaprojektowane, by po premierze możliwe było łatwe rozszerzanie gry o nową zawartość.

Patrzymy na pierwszą odsłonę serii, która trafiła do sklepów ponad sześć lat temu, i nadal nie widzimy szansy, by w jakiś sposób wesprzeć ten produkt – powiedział Quinn Duffy z Relic Entertainment.

W szerszej perspektywie potrzebujemy gry, czy może konkretniej systemu w tej grze, który będzie w stanie nam pomagać. Chodzi o to, że będziemy wydawać nie tylko darmowe dodatki, by podtrzymywać ogólne zainteresowanie tytułem, ale także płatne DLC, co docelowo pomoże nam wspierać produkcję przez następne lata – dodał.

To taki plan. Nie jest to założenie, które towarzyszy nam od dnia, w którym ruszyły prace nad grą, ale zdawaliśmy sobie sprawę, dokąd to wszystko zmierza. Chcemy sprawdzić rynek i zobaczyć, co nasi odbiorcy lubią i z czego czerpią przyjemność – dodał.

Źródło:
Mateusz Stanisławski - gram.pl


Klemens
2013-04-25 18:26:13